Friday, November 12, 2010

last sekolah! err =.="

walaweyh!!! saat yg aku tggu tiba!!! hahahahah! hari katil dan bantal busuk sedunia!
... dah tibe =.=" adeushhh. pasni msti lah hdup aku d skat kt rumah... hahaha tk dpt meng"usha" org lagik! hakhakahak! (vudushhh gilee kau ni nad!) ~.~
hee~ dtg skolah mmg lah nk blaja kn...? tp takan itu je ouhh? niat ke skola lah kn : menuntut ilmu drpd guru-guru yg disayangi (yg kurang syg tu...? err hahaha tkde tkde)
kmudian berjumpe gf ksyggn! jumpe aina alia marlissa ira nazirah shakila tasha afif naif... dan mereka-meraka... pastu klau berkesempatan... meng"usha" kak fatin shahirah! ouhh kakak cute itu. pastu abang yang knon hensem sedunia! nazem. nazem ikmal. err naz? abang? ha...? lantak lah! (hahaha erkk =.=") kmudian usha bdk nme... hmm... hmm~ hahaha tkde spe lahh :DD hee~
td ade senam robik! wahh! brsemgt wira ni!!! (ruma sukan ku! aha!)... pagi tadi hujan... jd kena lah buat kt dewan! agak lah!!! dewan sempit douu ~.~ nk joget dlm tu agk sukar! hee~ bntai lah kan? ade part yg aku tk nk buat... err mcm prmpn comel lak douuu +.+" (better diri diam-diam!)... pastu trnmpk seorg insan form4 ini... care dia sprti org yg d knali! dgn muke selamba, aku pndg blk bdk itu (tp spe lak tu douu...? mate ni tk pkai spec lak 0.0!) tkde ahh, nmpk mcm dia cover cover au... so spe tk rse mcm pelik =.="... jd si shahira tlong tgok kn muke dia! dan org itu...

warghhh! segan douuuu!
pdn lah mcm len mcm aku tgok bdk ni... nk buat senaman tp mcm cover-cover... pastu benti... then bile aku smbung mnari blk... bdk ni pndg! hakhakhak! suke ati anda lah bie oi...
(knon-knon thu spe) erkkk stupid kau ni naD!!! (stop pity for him!)... pastu POCO-POCO! auchhh! aku lah bdk comel yg buat poco-poco td! haha xD (padahal mcm sakai) hehehe. mls nk type lg lah! skt kaki + skt tgn menaip + skt kerusi ni sbb duduk lelame + skt mate + skt bla bla bla! (tekak haus dah ni... membebel sorg-sorg dpn pc) hee~

ehh. tad kumpln bola baling kmi dpt hamper. no1! wahhh (proud proud) hahaha riak lak kau nad!
deeey! skali skala! xD... hee. satu pun... kita org still mng gk an...? hahaha :) Alhamdulillah...




bye (assalammualaikum)

No comments: