Saturday, August 6, 2011

Words

Aku akan senyum. No matter how. 
Sekalipun aku sombong, 
aku tetap akan tunjuk my sincere shining teeth xD 


Hi fella / hellO peeper.

Be a liar doesn't mean they are a bad person.
Be a hypocrite doesn't mean they want to be the perfectness.
Be the real them make their world felt awesome and freedom (!)
But... other people like to judge~ Ya judging  =.= *damnyoupeeper*
And this make our life become disaster.
Hihi maybe not but sometime yes, bagaimana pun aku hanya ber-hiperbola. Serious aku cakap -.- Rimas (!)
Sebenar aku tak kisah pun pada si pelik, pada manusia hipokrit/anarkis, jenis bajet macho/gedik bagai, dan pada yang bahagia/gembira...
Tapi aku manusia biasa. Turut ada perasaan negatif~ Cuma aku berusaha cover.
Faktanya ---> orang-orang memang suka bercakap dan bercerita... Berkongi segalanya... Hal positif/negatif. Ya dunia ini dicipta bersebab/ berpasangan/ kelikuan hidup dan dipenuhi dengan kebaikan/ manfaat. Ya aku tahu, kita tidak selalu bahagia~ But the truth is, all the things was happened nicely. Hihi #feelthewaves *sebenar keadaan aku belakangan ini agak janggal dan kosong*

Sebenarnya (!) Keburukan yang kita hadapi bukanlah suatu malapetaka. Dan istilah tersirat malapetaka itu adalah = Kebaikan yang kita sedang peroleh untuk masa hadapan.

p/s: Aku tak sombong. Sorry to people and hater. 
Aku pun pelik sebenarnya. 
Feel like i'm used to be in this way. 
Ya, arrogant (?)

No comments: