Thursday, September 22, 2011

Ketidakpuashatian..

Hell yO -.-
I mean hi :)

Hur~ Okay as people know, human always being a jealousy person ._.
Menjadi orang yang mengondem selalu, pandang slek bagai bla bla bla -.-
kalau boleh sampai budak yang dikutuk / dikondem tu fobia agaknya ++.
Seems like you want they to die on your ugly hand..
Huhh~
Bagi aku, menerima kutukan atau diumpat belakang-belakang.. mahupun diumpat depan-depan muka pun, act sahaja `lantak engkaulah` /
terima kasih menambah dosa kau sendiri Biar lar dye! Bak kata mulut MNI 
*ayat nie sanad damn larh wak, nakal lorh wak nie* #Boo geli aku!

Tapi aku jenis yang peduli. `Tersangat peduli..` I cant be someone yang arrogant-nya luaran, hot-nya dalaman *act neraka dunia* bajet handsome-nya muka kekayuan, beautiful-nya dengan ketebalan makeup.. yang paling aku tak suka, teruja-nya dia menjadi hipokrit dan menjadi seorang yang senang-senang lupakan orang lain.. Hmm im sorry.. Seikhlas mungkin ---> aku terasa pingin marah / cakap depan-depan you all *Engkau kecoh? Aku diam * Malangnya, all of you wasnt good enough for me to make a talk :( *Get it?* 

Apabila sahabat aku diumpat.. Aku akan cuba untuk sampaikan. Purpose? Im not going to be a batu meteor / penjaga tepi kain seluar / and one more important thing.. Aku bukan nak jadi gossip boys <--- #Sekolah aku famous dengan gelaran ni -.- Senior tahun ni. Boo!

Gedik
Aku tahu perempuan yang gedik ramai di anti-anti. Kalau boleh, nak lanyak-lanyak perempuan gedik tu sampai tak gedik.. Kalau boleh, nak dia sengsara. Kalau boleh nak dia bla bla~ Dan yang sangat penting, kalau boleh nak dia jadi hipokrit jugaaaaaaa (!) *Zzz =.= KrohhKrohh* #Macam kau, baik lelaki atau perempuan yang kaki judge. Hee kaki kau memang macam butt angsa ea! *PANG!! How rude you*
Dah nama perempuan, automatik akan ada walau sekecil bakteria sekalipun naluri gediknya. Walau bagaimanapun ada gedik-gedik yang kita perlu tafsir. Ada yang gedik biasa-biasa. Ada gedik luar biasa. Ada gedik memang dia only selalu ter-show off dengan kawan-kawan rapat dia sahaja.
*I guess this better, at least bukan dengan yang berlainan gender?* Eh tapi ada lagi, kadang-kadang kerana suara perempuan macam ini ini pun, nak kecoh satu metropolitan. Damn you --'

Boys & Girls : *Sorry for those yang terasa* Okay aku nak kata / tanya kat sini, kau memang pantang sangat ke nampak perempuan gedik? Kenapa? Kau memang excited nak mati ke, kutuk plus kecoh-kecoh? Hm come on lah boys.. Jangan kecoh over sangat -.- Aha satu contoh yang aku lihat ---> 1. Girlfriend baru kau, yang bukan budak SMKBR kita tu, honestly lagi oves dari aku mahupun perempuan-perempuan gedik yang pernah kau menyampah nak mati -.- Hayooo! And girls, aha aku tak sure apa masalah dunia berlaku sekarang. Pahal lah belajar menconteng dinding / pintu T O I L E T?
*Budak pun tahu pilih tempat untuk pamerkan bakat & hasil tangan sendiri taw, bukan toilet la for sure* Mengapa juga nama-nama orang yang barangkali insan yang kau tidak gemari.. diconteng bawah tangga, anak tangga, dinding bla bla bla. One more, nak kutuk-kutuk je lah. Jangan sibuk rosakkan harta lain pula. Tak suka orang lain sekalipun, janganlah sampai buat cerita pelaq. Ini sampai dikatanya perampas? Hell damn, aku tahulah kawan aku macam mana.. Setakat ni belum lagi rentap bf entah siapa-siapa. Kalau betul tak suka orang sebab gedik sangat, jangan di reka cerita yang besar-besar macam tu. Sorry, not worth.
 Anyway aku tahu conteng-conteng dinding / toilet ni kerja budak perempuan ~~

p/s : Bagi aku, memberitahu sesuatu hal itu sudah bernilai untuk kita improve diri.. Daripada memberitahu, akarnya.. Jikalau memang kita tidak tahu akarnya sebenar tersirat dimana / macam mana? And for last, engkau akan aku remove ya. Engkau tak akan sakit hati dengan aku lagi. Dont worry, after this i wont tell you anything yang berkaitan kes-kes macam ini (fullstop)

No comments: