Sunday, October 2, 2011

Fyi.

Assalammualaikum, uolls :)


Im a scary person >:) Maybe not the ever scared -.-
Hm, friends keep saying me a psycho -.- #Wadahouse. What they thought of me~ Error mentality?
I do really addicted with green~ More than how im addicted surfing on the intaanet. Maybe that's the reasons why people called me katak, fogy, lumut, hulk, daun and bla bla bla. End of that, they called me weirdo :O
Aku fanatic bab `paranormal activity`.. Benda ngeri bla bla bla. Aku fikir setakat patah tangan, kaki, leher.. Yang pernah aku saksikan sendiri masa darjah 1 dulu, sudah menjadi hal yang terngeri pernah aku lihat~ Tapi ada lagi lagi yang ngeri. Aha ini semua Shahira Fauzi yang sangat rajin menemukan web blog tuu =='
*Tapi im not brave enough* So agak menggatalkan aku, nak sangat amek tahu bab tu?

Babyyy dollsh -,-
001_kukolko.jpg (400×500)
*Damn! She's greeny + brown -,-
03_kukolke_56637.jpg (550×777)

Teringat pula aku hal beberapa tahun lepas, ketika aku berada di darjah 4. Atok Nan bought me a doll. Looks like an english vintage doll. Entah, patung Mary rasanya. Cantik, looks like it alives as a little girl^^ With her dress, curly hair, light eyes.. And fullstop(!) At the end, after a week~ Ive hurt that Mary, maybe more to memusnahkan dia. #Harhar, end of `it` day. 

`BLOG?` <--- Okay, adalah dimaklumkan blog ini untuk 18+
Sebarang kesalahan dan apa jua perkara yang
 membahayakan kesihatan/ nyawa/ pemikiran.. 
adalah tanggungjawab sendiri +
*msg : Hmm, aku masih menjaga apa yang aku search. 
Agak-agak bahaya untuk minda kanak-kanakku, 
telah aku elakkan daripada mengambil tahu secara telitinya -.-

No comments: