Sunday, December 5, 2010

made in malaysia :)

MAHA MAHA MAHA ! hari ni pasal MAHA ! kt bawah selitkan pasal uncle mcD ! houu :))
MAHA : tetap sesak dgn limpahan mnusie. walaupun 2 hari sebelum MAHA ni tamat, tetap je ramai~ err, mcm-mcm lah ade kot kt sne? nk crite ape psl MAHA? tp kat situ ade kambing, arnab, bla bla and so on. kat dlm dewan lak... psl buah-buahan dgn perniagaan tempatan... more to pameran lah... dah full stop ( . )

*hari ni tgok hanphone yg berminggu aku tggalkan. tgok hp tu, tk thu nk msg ape dgn sesape~ aku banyak abaikan si eric! akhrnye eric telah rosak! finally tk bole pakai! (campak dustbin!)... mmg lah terkilan tk dpt beli baru~ pakai je lah mne ade :)

tadi mcDonald msg. seriesly... aku tk thu nk ckp ape. mmg mcm boring kdaan aku time tu =.=" hurm, pastu dia suh tye pape. (mean mmg time tu aku mmbosankan =.=")
aku bntai tye je lah smue bnda. HAHAHA! (tapi tk thu lah jwpn dia tu betul ke tak kn?) HOHO! erk. mcm series lak pertanyaan aku tu ( ! ) duhh abaikan... mlm tu pulak dia kata dia tk sihat. mmg sgt PELIK.
*im fine ye?* hoh? kantoi niat sbnr! HAHAHAHA! tp klau betul sakit, jge diri. ingt Allah. dan jgn main-main! fhm! (mnjege tepi sluar org len lak aku ni) hooo, suke hati lah?

tata. assalammualaikum :)

No comments: