Friday, December 24, 2010

ouh awww !

okay. alhamdulillah. mmg best! result saya ada jugak A :)) at least, my mom and dad msti tgh senyum gile gile comel skrg ni :D ahaa, td ayah call. adeeihhh, saya pulak yg seram. first ayah tanya tanya. pastu ckp lah dpt ni ni. second ayah terkejot! ahaha, betol ke dida dpt ni ni? ahahahaha (kemudian nangis... erkk :))) my ayah was a sentimntal person okayy :)) umi pulak kat skolah tadi... ehe, hampir hampir nk menangis. i said to her...
(umi umi, hahaha. jgn lah mcm ni... hahaha senyum senyum :)) takut tahuu tadi
tapi okay lah kn... dah lpas! my grandma kat negeri sembilan dgn kat gombak... mereka call dan tanya tanya! hahaha! nek nek, dida dpt ni ni! hahaha. suke yoi! cikka pulak, semangat suh saya ikot dia pergi blk AG taon dpn (alor gajah melaka)... klau ada rezeki situ lah kut :))
err, ade jugak nk saya stay smkbr. awww i miss you lah girls! hahaha, tapi tak ramai pun nk saya tggal sni. ehe, rmai nk saya klua?? hahaha, okay okay!

p/s: i got straight As. Alhamdulillah! :)

No comments: