Friday, November 4, 2011

Entry.

Okay it has been a year, actually more than one year. How stupid am i still thinking bout you.. Haar damn this entry! Orang kata cinta tu buta. Orang kata cupid love tu ada. Orang kata.. kata.. Hmm :' But the thing is now, you're not my boyf. Even me too not your lover ._. It's just an idiot fairy tale  :) zzz
Both of us have been fate to know each other
Both of us have been fate to fall in love *ini aku try buat lawak with uolls pfft -.-*
Most important, kita ditakdirkan untuk jadi begini sekarang~
Both of us have been fate to ruin your and my heart
Both of us have been fate to fail in our love tale 
*censored the last caption, cause i dont think so* 
Kebetulan melampau-lampau T^T Entah. Sebab kadang-kadang aku rasa banyak hal jadi antara kau aku orang sekeliling etc etc. Bukan mahunya aku berlagak hot depan kau. Bukan sengajanya aku bagi kau jealous. No. Entah *boringkan cerita aku* Orang kata cemburu tu sayang. Maknanya, suatu hari tu bila aku start cemburu, baru aku sedar aku sayang kau. Tapi terlambat dah kot! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *laughing in minister tone* Just sometime i can feel that, there a little me myself hiding in your heart
//ecece kuat perasankan aku?
Haar but this is my fault *i guess* What the hell is now! Imy?!
Tapi benda dah berlakukan. Engkau pun have someone else now and i know that lady is not kak U. Aku bet juga, orang-orang ingat aku dengan Sasori.. The truth is not, tapi sasori act aku macam ex-girlfy dia kot? Kenapaa!! Dari awal tahun aku berlagak blank o.o' Bukanlah bajet idiot// And i keep wondering, kenapa bila aku blablabla. Er aku malas nak type dah xD Bobye!!

No comments: