Friday, January 27, 2012

*Smile.

Assalammualaikum 
Hi uolls , hello awak . Hihi -.-?

Okay , aku demam seminggu *benda ni pun nak cerita* Hm , suketi aku la ..
:. Natijahnya , homework kesayangan , akan aku akan siapkan dalam masa dua hari unly =.= Agagaga !

Having WWE moment with Bijan = Mulut aku pecah -oo- *benda ni pun nak tulis*
:. Hmm , bia la . Aku sayang Bijan aku :) Sayang sangat .. Itu yang aku cerita

Suatu hari , aku termimpi MNI . Okay aku malas nk poyo rahsia-rahsia \\ letak mr.ABCD \\ pacik tingkat blabla .. So MNI . Anyway aku rasa no function kalau tulis nama penuh pun xD Haha .
:. Cerita >> Aku jumpa gshock , berlari jumpa fifi . Gilakan ? Sampai-sampai kt fifi , dia kata bukan dia punya -.-' Adlan dgn ikram tercengang xD ..
*Gedik ke ? Feduuli !* Dandan paling ke belakang , auch MNI hulur tangan dia . Lol dia punya xD Yellowish !
:. Main story : aku tk teringat lak pasal mni untuk satu tempoh yang lama ._. Acano aku mimpi sweet pasal dia ? LOL .
388100_289429007745750_100000359607136_998320_1486962600_n.jpg (320×196)
LOL !
Tinggal 11 bulan  
aku akan menghadap 
muka(s) cerita mitos batch `10 .. 
#metaphor .
after that , aku akan bahagia sendiri  .
 I wouldnt be pentingkan diri .. InsyaAllah .

No comments: