Wednesday, June 20, 2012

Truth?


It's about you guys . I need a time . Really a long time for me to spend off here . I'll write here . Perhaps it would be easier for you guys to read than been hearing me membebel haha . K .
See you soon . InshaAllah . But for sure , stop being misunderstood anddd ~ Dont judge a book by its cover. Aku lain , kau kau kau lain :D

Kurangkan materialistik , lebihkan lipstick . #Eh?
Kurangkan keegoan , tingkatkan kasih sayangan . #Ahaks!

Pape pun , if aku tak sempat menaip.bercerita.gelaktawa..DAN pohon maaf pada kalian.. So peluang ni aku nak minta maaf, if I've done shooo many wrongs with ya guys. Uhuk.. Seriously , tolong jangan pendam . Bagi tahu apa MASALAH KAU SEBENARNYA ! Hahaha gurau dol . Hmmm :) Cuma tegur sahajalah ku seperti biasa . I wont eat you , paling kuman gigit jeh . #Eh? Haha . Pasal  cerita segala jadah aku banyak laki tu .. *Krik krikk. Abah kau kau kau XD Semua nak expect aku kawan dengan SATU lelaki je ke ? Hakhak . Kawan dengan beloved berbeza ya bang , kak :] Btw , aku dah biasa sangat kena ban bun ban ni *Troll face . Aha perasan much . Aha lantaklah wakk . So the Salim Suraya Sofii Sazwan Syairah Safiiq S S S apa-apa tah , jangan mudah menilai orang . Please selitkan perasaan POSITIF jua kalau nak judge orang-orangan . Ahaks , apa entah post ni . Bubye . Tetiba nadirah rindu Ikram . K .

Sincere, 
Nad, ND. 

No comments: