Saturday, March 5, 2011

biarlah dia

pengakap nombor tiga :) *org kata, pengakap cute* hahaha
polis satu . KRS kedua (: *congrate*

balik, pulang, penat macam nak sepak sepak orang *instead my family* err, but that is not the reason im doing that, grr lantak lantak biar! btw, it's a last moment. maybe? hur, ignore that! *should care actually* the main point is now, i just want to be the huhahuha person *still with dignity* (insyaAllah) like my sister *fatin shahirah*, kak nabilah, even kak afina too (: tapi, im just a human being, i just can try to act happy in front manusia -.- seriesly, social lahh! hee, i gather a lot of experience by joining this kawad :D *walaupun kesihatan tak menggalakkan sangat* but as i've said, last momentt kan? so sekali sekala. sepanjang training punya BEST, tapi hari-hari terakhir agak shit siket -.- time tu semua tunjuk perasaan :| *actually tunjuk perangai* bajet handsome mcm macho, memang cantik act comel
*budak perempuan totally cute* and gedikgedik terlebih, act manja terlebih over -.- asal tak hug je kan? memang lah satu sekolah ni sibling dia (: *aku tahu kekadang aku pon act manja, tp aku tak oves* HAHA, stupid! actually aku tak layak nak ketupat orang. Allah marah, and tak ada benefit pon (: tp, everything happens with reasons. maybe sebelum sebelum ni mereka cakap pasal aku, now evil have close my eyes and im the one who talking back behind mereka~ SABARlah nur nadirah, aku memang biasa duduk kat pulau pun -.- i have to understand this >every single human has their own style< senang cerita, setiap orang adalah cara yg tersendiri :D
sepanjang aktiviti kawad aku kenal apa itu mulut, hati, dengki, berusaha, kerjasama, kegigihan, kengada-ngadaan, kasih sayang blabla :) *we love you cikgu Norhamizan*
boyfie qia, kie suka kacau aina plus aku *pendek pun genetik lahh*
arep, panggil aku smurf *WTcomel*
fie, dia ni kadang-kadang pelik -.- sometime when having a chat with him, mcm-mcm je topik dia rojak kn xD semalam pun, aku dah salah jahit lencana. pakcik ni tanya macik azem pon salah -.-
*pagi, aku kena jahit guna double sole tape*
kak afina, hee dia cute gilaa time buat 'yehyehyeh'. tapi dia garang woah, garang dia tu comel! kelakar bila dia kacau jawe~
masaru, sehari je dia dtg berlatih. tah budak kelas mana~ mcm pendiam, actually tak knl pon, tp bila dia senyum gilaa comel *yea masaru ^^, nama betul konon tak nak bg tahu -.-*
komander pengakap, syafiq izzudin. not bad :) and and dia nmpk okay tahun ni. banyak senyum (:
dola, dia baru je dtg latihan kawad smlm. nasib baik dia cpt tangkap :) bagus lah kn. behavior dia ni pelik sgt, tak series time berlatih, sempat lg kn main katak tu --' gr, tp rmbot dia! sisir tepi du!

-end-

lantak kao lah nadia :)

No comments: