Thursday, March 10, 2011

-tak sengajaa . . .

. . . type post yg panjang *ayat penuh tittle post*

im looking for hanan after school. she said, she want to do some revision. then, pusing satu sekolah. finally dapat tahu dia dah pulang *adesh* and aku dah stayback, so tak kn nak balik -.-
turun jumpa kak asimah and farhan. okay i try menyemak, HAHA! actually aku nak balik, tapi tak ade teman, so ikot kak asimah (: dalam perjalan, i just realize that im not a talkative person -.- dorang syok bercakap, aku diam. tapi tak tahu kenapa? farhan bnyk ckp. naseb baik. if tak, mcm boneka je -.- tapi ada lah bercakap jugak. mereka ni > aminin, mubin and naqiudin ... kurang siket and aku jenis tak bercakap dandan lagi dorg diamm. tapi dorang nyanyi plus kak asimah suke sakat dorang. comel akak geng biru sorg ni (:
mengonline kat rumah hanan (: hee, terima kasih ♥ . . . rupanya ramai orang online detik itu *muahaha* so kacau dorang! haa, mizan ajak pergi court, gerr aku lak pakai baju kurung. mana bole joint. so pergi padang depan, farhan suh dgr lirik yg dia buat. sweet ouch rentak dia. urghh WAIT! he ask me to think bout its lagu okay? so aku akan try~ btw nazem : sorry abang. tadi akak dengan hanan tgh sakat kawan-kawan erk? haa bia bia
IM mukabuku :
eh kenyit2 plk nad ny
skit mate ea
hahaha
gurau je jngn mara ea
*actually dia yg ajar aku au. HAHA  
hee A. comel kn? macam nak lempang lempang *act je* erk, i've said to myself. after this i'll try to not to believe people sgt sgt *fenat kay* and im totally stupid in this situation. thats why aku tak fixed? get it? apaa ni -.- actually aku nak cakap bukan aku yg buat ni     ;)   . grr maluu. not me, hanan laaa ni -.- erk haa okay fullstop ! 

No comments: