Wednesday, March 23, 2011

-iloveyouguys

pagi tak dtg sekolah, okay. reasons, aku bagun lambat! woah, aku masih bergantung kepada umi aku. if umi tak kejotkn aku, so memang setiap hari la champion kedatangan lambat~ tapi, biak pi noo -.- maleh na pekiak. and actually not in mood nak post. tapi yg ini ---> :

lepas balik KOKO, pergi mkn sama-sama dengan shahira, alia and zaki. hee ta ramai joint 0.0 mana taknya, lepas habis sekolah plan makan sana *igt org dewasa ke bole terus keluar sendiri* so after that, just minta permissions parents. hanani and karmimi, busy dgn pillow! hehe. nak ajak pulak geng zaki > azeeq, along blabla. tp ta sempat, dorang da klua. okay done siap! makan sama-sama -.- terserempak dgn ikram~ usually he went home with faiz. tp tah mana faiz, should i care! okay, then tegur ikram ckp sorry blabla  and byee. dia pulak control macho! haha, actually nice! tp mcm menggelabah siket? knp ek -.- last incident ni aku rasa alia jealous~ hur, hm sorry and HAHA terkasar pulak douu. haa, shahira mkn mcm budak. hebat lagi aku (:

after mkn, aku ke padang jumpa hanani. dia dgn camera. hooho! dia bawak buble! hee aku nak, so aku ambik, so aku main, so budakbudak perli aku. hellthem -.- 

incident ini melibatkan junior form3. aku bnyk kali tengok bole tu golek-golek dpn mata. nak tolong ambik kn, tapi malu =..= sbb bola tu masok court. ok ckp pasal court, aku igt nak semak skali. tp time sampai punya penuh! ergh. okay usually sebelah court je, ni duadua. so takpe lah. back cerita, time nak sepak bola, kasut ballet aku tercabut! melambung ke awan -.- grr, nasib baik orang lain tak perasan kot. and untung didi dah blk. if not, gilaa malu aku walaupun dia pndg or tak -.-


hm bybe

No comments: