Sunday, December 18, 2011

Sundae.

Im going to back home today :) Huwargh Dx
Sekolah sedang berlari beria-ria mengejar aku @@'

Thats mean, im going to be tha new SPM candidate :) Hur, another war before im finishing my last day in sekolah menengah bandar zzz. Err i'm not shy to mention out my school, but i dont want to do so -..-
*Boo on me!!*

Sekolah : Nadiraaah! *running towards me
Aku : Huh?? *muka cuakcomel
Sekolah : Sinii awaaakk!!
Aku : Huh, pahal kau!? Taa nakk!
Sekolah : Jangan lariii! Mari ke sini!
Aku : Mana ada lari, aku jalan je -..- Kau tu bangunan, mana boleh bergerak. Ada hati nak kejar gua xD
Sekolah : Huhh? *sedih
Aku : ROFLOL.. #kedepapp! *err jatuh
Sekolah : Dah kau, mari sini.. Berjalan pun tak reti, ada hati nk lari dari sekolah -.- Meh datang kat sekolah meh.. Nanti sekolah ajar nadirah berjalan ea.. berlari.. mengira.. semua apa-apa.. sampai berjayaa! :) *Insyaallah
Aku : *crying over spilt milk.. Tsk tsk T^T yeke? Hmm, straight 10A+ ea?
Sekolah : Insyaallah. But youve to do all your best..
Aku : .. Insyaallah :)

Another impian besar aku yang belum tercapai setakat ini..:
Tidak menyentuh, apalagi menghubungi komputer dan internet selama 6 bulan berturut-turut.
Heuheu, aku nk cuba laksanakan amanah ini la. Ya terai teraii!  

P/s : 5 Amanah :~) 2012 Huur ~~

2 comments:

nurulhidayah said...

singgah back.:)
wahh, blog so simple.:)

Namika said...

Hihi, sebenar salah edit. Last-last, malas :3