Wednesday, December 21, 2011

To the truth.

Now was musim sejuk. Ekeke, malaysia celebrate this musim sejuk by standing inside home, drank some hot beverage, hibernation for so long time than usual.. and the awesome more is, flood.. #It's raining all the day//

Apa ni? Macam NO kaitan dengan entry aku je ==' Kay stop nonsense. 

Anyway, HI (!!) #dengan penuh semangat!

Kitakan sekarang fall in love  #Hokfuih! 
Kita strong enough now :) 
Kita wont cry anymore for something buzz zzz.
:'D Acano, hebad tk kita? #Say yes while doing niga higa.
Agaga, memang tak ah aku fall in love sekarang xD
Aiseh, tapi yang lain betul dah 
Yang I nk cakap sekarang, I ada balik kot feeling cemburu-cemburu ni. Hati I dah mula cair. Mungkin sama suhu dengan hati mash yang sedang cair juga tu u..u *interframe kejup* Alahai heart is hurt ~~
Adeeh, geli aku tengok ayat aku haa xD #Tripleshoot bang bang!

Hm tapi betul doe *slang malay tulen* Sejak dua kali ter-stalker fb Nerdy, hati gua rasa dingin (:O Memang watlek je (Y) Kali kedua toh, ada pula lep lep bagai ==' Adesh!! Beku balik hati gua. Okay, itu maybe soalan rambang or spammer or blabla from that girl. Masalahnya, budak tu aku kenal pun tidak. Mean, she's nothing.. #JAHAT DOE AKU! Okay maybe just at first she's nothing. Sekarang mungkin dia adalah apa-apa for him. Umph pergi lantak kau la. Abang gua ajar, abaikan je la sesapa yg blabla kt aku. Maybe i should use his words again now :'D

P/S: A year kot aku become a gentleman kid -.-'
Nerd I  U. Tapi kau tk sedar. Aku pun tk sedar. Kau test otak aku pakai kes zzz. Memanglah -.-' Benci kau! Aku cool setiap hari. Tp kau tk percaya! Im strong now :) Seriously doe =='

Assalammualaikum 

No comments: