Monday, October 21, 2013

Kiddos.

Semalam - 7:50 pm.
*Esok jom kita makan sesama satu kelas.. saya uruskan semua*

8:00 to 9:00 pm.
feedback ; jom. tak kisah. setuju. deal ! (majoriti)

ketua kelas : on jaa. nanti saya inform dak-dak lelaki..
aku : mekaseh.. saya pun segan lak nk mesej dorang ni..
(but at the end, Ive to inform to all by myself)

9:15 pm
\\ settle order makanan, dengan bajet under rm100 (duit kelas) (mendapat persetujuan majoriti) \\

9:40 pm
(mesej masuk) ~ well when these people start to ask me at the wrong time and it's almost 10 pm duh, surely theyll being shtzee.

X : nadirah esok makan apa?
aku : nasi goreng kampung, okay tak?
X : *terus call* esok makan apa? hm tapi ada yg tak boleh turun ni..
aku : eh? kenapa pula.. turunlah. jom kumpul sesama.. mana tahu kot ada sem 2 nanti ada yg tak berjumpa..
X : hmhm. kita orang tak boleh turun ni.. *bau-bau tak enak bermula* so, jangan memandai guna duit kita orang ek?
aku : 

for real? whats wrong with these people. being too kiddos and hey youre all grown! be matured ah please. sikit pun.. just if theyve informed me a lil bit earlier. so i wouldnt ordered for enough 24 bungkus laaaa adess ~

Hari ni - 6:00 pm.
Kumpul tepi tasik.
Ive decided to spend my money to pay back for the beberapa bungkus nasi goreng yg pemiliknya tak mahu turun. Okaylah. It's not a big deal.

Later then, golongan ni pun turun. Buat-buat terserempak kat tepi tasik. Wadahahaha! Okay ah, tengok semua okay enjoy ja, join ja, walaupun kewujudan aku macam tak wujud.. Settle.


Aku bendahari
Bukannya pepari
Ingat duit duit mudah dijaga?
Aku dilatih uruskannya
Uruskan harta harta ampa semua.
Terima kasih ke kpd Cikgu-cikgu dan ahli koperasi sekolah sekalian.

Jangan wat kecoh. Haterzz gonne hate and i know that.
Welcome to my wonderful life dear lifelesszzz.


ND


1 comment:

Aqil_sakurai95 said...

Allah will always be with those who have patience. :)
Be forgiving. ;)