Sunday, May 1, 2011

-Cara aku


if i got stranded with problems... (it's about perasaan / hati) ~
i try to :
1) do something that can make me feel the freedom. example like this :
fhgsdj fiesta de 5 s.
*huh
macam menyanyi, menari, melukis~ anything, as long that activities can give me a peaceful! yeA

2) sibukkan diri dgn apa apa perkara. memandangkan aku ni bukan seorang yg rajin buat kerja rumah , contohnya menyapu, mengemas blabla so aku ambil peluang ni untuk jadi Rajin. bangun pagi-pagi, buat itu buat ini. act mcm aku tinggal bersendiri :D

3) rajin rajin lah bercakap dgn diri sendiri. beri kata-kata semangat, motivasi and so on.
better buat depan cermin ~ tp jgn over sgt la, nnt nmpk mcm orang ta sihat pula

4) i try think positive, past was history~ <-- yg ini paling sadis aku na tetapkan dlm otak


5) percaya dgn apa yg jadi bersebab. ta semestinya kita clash / bercinta akan mendatangkan disaster / kebahagiaan. ada orang ta couple, tp bahagia *even as a friend*
kena sedar yg itu. kita dpt sesuatu / seseorang, tp ta kekal~ Tuhan ambil balik... mengapa? itulah persoalannya. itu bermaksud sesorang atau sesuatu itu ta boleh disimpan disayang oleh diri kita.
maybe he / she was for someone else. think more deep.
continue . . .


goodnite fella > DiNo

No comments: