Sunday, May 29, 2011

A kid

When i was a a kid...


I have one lovely barbie doll 
It was given from my maksu on my 10th birthday :) 
Unfortunately, that barbie was died and the murder was me myself  *sorry maksu*


Sehari dua aku berbaik-baik dgn miss barbie, hari ketiga aku mula tunjuk Hero!
Aku modified miss barbie. Aku botak kan kepala dia. Rambut panjang yg cantik mengurai aku tambahkan lagi colour hitam. Pipinya yg pink, lagi aku merahkan dgn lipstick my mom *sorry umi* ~ Kakinya yg tinggi, i draw a tattoo by using dad's marker pen *thank you ayah*... Yeah! Who asked you to be cantik in front of me?!

Hasilnya, seorang model generasi orang gua. Dengan perasan takut dimarahi dan untuk menutup kesalahan, aku simpan miss barbie di tempat paling tersembunyi... 
Dalam tempayan yg ayah hias bawah tv *thank you again ayah*
Then one day, my mom have found miss barbie.
With none innocent face, aku senyum and said... 
Umi, you want to know something? It just for a cute girls who play with a doll. I don't want to be like that. I better love my spiderman selipar yg ayah gave :) 
Btw umi, im jealous with her beautifulness. So umi, err actually im scared. Then, my mom asked me. Whether i want to keep or buang that miss barbie? The answer surely, buang. Aha, yea bye.
DinoDinad

No comments: