Sunday, May 8, 2011

Hari Keusahawanan

Hari ni sekolah ada hari keusahawan. Dikatakan bertujuan untuk mengumpul dana sekolah (:  Haa ta kesah lah tu. Hari ni stall aku jual Waffle. Kelab rukunegara (puan aminah), bersama-sama Kak mastura fiqa aqilah, alia, shahira, nazirah, aina, syakir, mimi and so on. Hee excited! Tapi agak kelam-kabut, hm tkp lah~ Enjoy (:

Cikgu BM (puan salmah rejab) buka stall charkeuwtew *mcm mana tah eja* 
Kak fatin pula, buahan blanded (: hee first minum agak ganjil rasanya... itu pun kat puan azaz, time akhir-akhir. Imagine, apple+asam+limaunipis= (dikisar) anyway, yg ganjil tu la best.
Area stall aku ada juga jual ais kepal. Actually i dont know what the different between ais kepal and ABC -.- hmm. Hee kay hamizan yg jaga gerai tu. Hehe aku panggil kedai ACB~ 
Sebelah lg ada kotak besi --' rupanya machine buat ice cream (kak dhiana)

aku mula bertapak ke kawasan perhimpunan. Terjumpa gerai ....... *ta tahu nama* izzat tuang air, Dolah diri tepi. Kawan aku da tanya air apa air apa, pastu Dola ckp air kambing -.- *aku dgr da geli*
Lama jugak aku nak tahu apa nama air tu, last sekali izzat bg tahu, air campur-campur. Aku nmpk atas meja dorg ada something mcm kuah. Dola tgh duduk situ~ 

nur: we, er ni apa?
dola: ... *pandang* haa?
nur: haa kuah sate ea?
dola: haa? a'a *sambil tengok sekali* 
nur: ouh, sate da habis weh *pusing ckp dgn kwn*
dola + lain lain: erk, *lol* 
nur: -.- 
shahira: eh. er weh itu bukan kuah sate lah --' 
nur: -.- tapi
dola: *lol* hahah, itu makaroni blabla lah *memang ==. hilang mood aku


hari ni~ gembirasedihketawabersama
aku malas na fikir orang sekeliling yg blablabla -.- *sedang jaga mulut*
hm td ada gak nmpk beberapa makhluk luar yg melawat *bukan parents* 
hee tak kesah lah. ENjoy sekolah kami


bbye

No comments: