Friday, July 22, 2011

-.-

Hello blog.
Hur i'm so tired now. For 5 days, we were having perbarisan practice. Get it? Perbarisan.
From the first school session, i've decide to not to entered or take part in any pergerakan kumpulan bawah matahari ni -.- Panas sangat oh (!) Ya, sangat panas. However, ada juga adegan or accident that make me really damnhate with that people. Ya dorang layak digelar accident bukan incident. Ya dan aku sekarang tak suka cakap belakang. Lantak (!) Cuma aku nk highlight kn kat sini, `Siapa tk bengang tiba-tiba ada dua tiga ketul bdk baru nk menyemak` I mean dia baru datang sehari berlatih. Kecoh! Siap nk tegakkan kebenaran yang dorang pun boleh join perbarisan ni -.-
Memanglah lah boleh, tp agak-agak budak yang datang dari hari Isnin/Selasa hingga Jumaat tu mana korang nk campak? Mana? Kasi tahu sikit. Ya aku tahu korang sgt putih dan lawa, no wonder. Tp agak-agaklah. Bdk baru tunjuk cara baru. Aku sebenar tak kisah. Tp sekarang rasa mcm bdk baru dah ambik alih sekolah. Ya nk tunjuk kuasa veto sebagai... Entah. Aku tak faham, aku tahu sekolah ni bukan jenis sekolah lama korang. Sini area-area pinggir bandar... Bolehlah kononya korg dari bandar, rasa lagi UP dari kita orang? HellO.

p/s: Dah, maaf sangat-sangat. Siapa-siapa terasa, please tegur aku elok-elok. Sebab, i didn't put any name here. Dari kawan lelaki/perempuan/cikgu-cikgu... Korg nk kuasai? #Whathefish with you guys. Aku bukan berlagak baik. Trm ksh.

No comments: