Thursday, July 14, 2011

LOL `lot of love to Makngah

Okay,  sekarang online tanpa curi-curi! Hee last week i got my own lappy ^^ Excited nak mati. Argh (!) *shouting like crazy* Since that my birthday just around the corner, jadi memang aku suka terlebih seronok. Act like this present for my PMR as well for my birthday  Hee, my extra beloved aunt yang bagi tahu ---> My makngah ^^ (clickclick) She's now in Amsterdam/Denmark macam itu lah. Hur, bersusah-susah makngah try to saving untuk beli present aku! Woaa
*shouting like crazy* Ngehngehngeh. Dark blue oh, nama dia Levo! Jeajeajea (!) Aha, i guess enough that. Over sangat --' Hm i don't want to tell more here. Karang ada kata aku menunjuk gedik nak mati -..- Just aku nak cakap kat sini, my makngah always try to give her anak-anak buah rasa happy. Bear besar kat sini (clickclik) pun, makngah aku yang belikan tahu. Ada lagi disamping aku till now  


From : Dida                                         ~   ❤ ❤                         To : Makngah !  

2 comments:

Anonymous said...

ni nak bodek mak ngah lah ni :P

Namika said...

Hihi. Bodekbodek xD Lepas ni nak kapal terbang ea makngah (!) Hihi :P