Sunday, July 17, 2011

People said im old now

Aha, I'm sixteen now! Okay pagi semalam aku mestilah nak guna peluang
ber-OTP melalui maxis *kedekut nak mati maxis ni* Aku ingat ada free message macam Celcom selama 5 hari. So aku tak tahu. *maklumlah, baru setahun guna phone* Cerita menggelabah hehe. Er lepas pukul 12 pagi, tangan aku gatal kacau-kacau nombor-nombor. Orang first mestilah... tet (!) Rahsia.
Blabla... dengan Hanani... Mas... etc etc dan dan dan Iky! Hur, Iky's voice just like my old friend ---> Fusuy. Yang bezanya, Iky lebih  pemalu. Hahahahahaha! Dah. Pagi pula Arm. Ini lagi pelik. Kalau nak gelak, gelak je lah. Jgn sambil cakap sambil gelak. Freak okay! Tiba-tiba phone bunyi... Idi^^
Hehe dia pulak yg call. Okay blabla. Yg aku suka tu, aku suruh ambik... Dia ambik, suruh makan... Dia makan... Tadi ada pulak drama watermelon xD
Dia ambik dulang-dulang sekali. Aku cakap, kalau nak bawa balik semua tu boleh... Esok kat sekolah pulangkan balik dulang tu. Kemudian dia bangun nak bawa dulang tu keluar xD Hayo =-= Ya! Aku mengaku, aku suka tengok kau senyum. Tapi time kau senyum aku tengah layan Rudy . . . Eh Ikram rambut dia comel je! Katanya kerja Fifi yg main rambut dia. Entah lah. Ok! Gambar later, aku peduli apa org kata. Aha dahlah, nonsense.
Mar bagi something. Iky pun! Suka  Yg mas, aha no more soap ea? Eh aku tak kisah sebenarnya. Shahira, aina, kak dhiana etc etc ---> Terima kasih
*Kehadiran korang pun aku suka   

Kakak, i miss you :(
Abg sumpah pelik -.- 


No comments: