Saturday, July 16, 2011

Unwell.

Okay lets start.
Now i just feel unwell. Dushdush, i took my ubat on Friday. Tapi effect mengantuknya tahan sampai hari ini -..-
Esok aku 16. Aha, 3 bulan lagi habis form4. 5 bulan lagi jadi budak SPM ^^ Memang excited, tapi aku tetap penuh dengan persoalan dan tanda tanya. 
Entah bila aku akan keluar dari kepompong remaja ini? Yeah, i rather to choose 25 years old then 16,17,18,19... *Aha, i'm start to nonsense now* Okay dah lah.
Bubye <--- E, ayat ni aku kurang guna. Macam~ Err. Hur biasa aku guna 
`Bye, Bbye, Tata blabla` Okay tak ada kaitan... End-

He is my new boyfie (!) --->  
Mas mas! Tengok lah! Ini dia 
*Yeah i rather to choose him than you. 
Alasan: Sebab aku tahu dia akan selalu muncul dan bercakap dgn aku dlm mimpi... 
Drpd terus mengharapkan kau jadi hidup dalam realiti aku ni -'-



Silly joke dalam class. 
Kwn aku nama A tanya aku dengan S...

A: Weh, atok KFC dah mati ke?
*aku dengan S tgh borak*
aku: Ha apa tu?
S: Ha? 
A: atok KFc tu laaa! 
aku: Oh, aha soalan -.- Tah mana aku tahu,
tp apa yg aku tahu badot McD hidup lg^^
S: Oohh. A'a a'a... Anjing A&W pun hidup jugak rasenye? 
A pandang S dengan muka hairan xD *Get it?

No comments: