Saturday, July 23, 2011

Sukan. Fokus perbarisan.


Pirates group. Im one of the lanun xD
Okay, look the person in that circle. Ya, that is our mascot `monkey D. Luffy`. Series aku cakap, budak-budak rumah Wira ada bakat jadi lanun. Terutama maskot dia -.- 
Tema: One piece

`Taman bergerak` Aha tak, just kidding. Ini kumpulan Perdana, kuning. Ahli-ahli hanya terdiri daripada perempuan *missworldaww* Okay seriously, they look so cute with that yellow flowers... and for your information, perbarisan dorang dapat 1st (!) Look simple, tapi bersemangat habisss!
Tema: Bunga Matahari^^

Askar (!) *aku tak tahu nk bulatkan yg mana satu* 
Okay ini rumah Waja dan kumpulan hijau. 
Nampak sebelah kakak yg bawa sepanduk tu? *Pandang dia*
Tema: Askar

Yang ini Satria. Ya biru. Abang kesayangan aku ada (!) *wtfish, abaikan* Nampakkan itu kapal, mereka buat perbarisan berkaitan laut. at first aku curious sangat (!) `Eh maskot tu knp?` Ada lak yang tanya aku. `Eh we? Dia apa benda? Asal pakai sari` <-- Okay soalan ini memang lawak. *rofl* Aku rasa tu King Triton *guessing* Aha banggakan? Sekolah lain ada ke bapak mermaid? Tk kn?
Tema: Laut

p/s: Sorry rumah sukan Putra, perbarisan korg tk sempat nk ditangkap. And time ini aku tak pegang camera. Kumpulan purple tema koboi. Gegirls dengan ribbon purple, guys rambutnya dicatkan colour purple.

Keseluruhan: 
1st Wira
2nd Putra
3nd Perdana
4th Satria
5th Waja

p/s: Aku suka gila part lawan suara dengan rumah sukan lain. Yg over rumah Wira plus Satria sekali -.- Putra, Waja, Perdana cool je xD Aha, series dorang excited sangat-sangat. Hihi, aku rumah Wira. Selama 4 tahun sekolah sini, tahun 2011 inilah yang best! *Awesome sangadd*

No comments: